You are currently viewing פוסט השראה לכתיבה 4 באפריל עד 10 באפריל

פוסט השראה לכתיבה 4 באפריל עד 10 באפריל

מה לכתוב השבוע ברשת החברתית? הפוסט הזה ייתן לך מלא רעיונות לכתיבה בתשוקה ובהנאה עבור העסק שלך

דנה שבת שיווק באמצעות תוכן

זהו פוסט השראה לכתיבה של תוכן שיווקי לשבוע שבין 4.4.21 עד 10.4.21

מטרת הפוסט היא לעזור לכם לקבל השראה לכתיבת התוכן שלכם לרשתות החברתיות, כשהמטרה היא כפולה: מצד אחד למשוך את הקהל הרצוי לכם באמצעות כל מה שמעניין אותם בדיוק השבוע, ומצד שני – לגרום לכם לכתוב בתשוקה. כי רק כתיבה בתשוקה תאפשר לכם להתמיד!
לכן חשוב שלא תנסו רק 'לסמן וי' על הפוסטים של השבוע, אלא למצוא בתוך הנושאים משהו עמוק ומשמעותי שיש לכם רצון להעביר הלאה ולחלוק עם העוקבים שלכם. משהו שיכול לשנות להם משהו בחיים, במחשבה, בתפיסה, או באמונה שיש להם.
 
ועכשיו נתחיל עם – 

נושאים הקשורים לאקטואליה מקומית ועולמית

 
👈•, מהיום חוזרים שוב לאכול לחם! וגם פיתות, ועוד כל מיני מאכלים שרבים מאיתנו בוודאי התגעגעו אליהם… למה אנחנו אוהבים לחם? מה עושה לנו ה'געגוע' או ההתרחקות לשבוע מההרגל? האם יש לכם עמדה לגבי ה'מימונות', או על הקשר בין פוליטיקה ומימונה, ומה יש לכם לומר על המופלטה?
👈• לקראת הרכבת הממשלה וסבב השיחות בבית הנשיא, מדובר הרבה על לנהוג 'בלי אגו'. אחרים מדברים על כך שכדי לקיים הבטחה אחת, חלק מהמנהיגים יצטרכו להפר הבטחה אחרת לבוחר. לא משנה מאיזה תחום אתם, אולי הדבר הזה מזכיר לכם משהו? מעורר בכם אסוציאציה? יש לכם עמדה יוצאת דופן בעניין, או אמונה שחשוב לכם לחלוק?
על אגו, על קונפליקט בין הבטחות, על קבלת החלטות בזמן שאתה תלוי בהחלטה של אנשים אחרים…
כיצד ההתלבטויות הללו יכולות לבוא לידי ביטוי בחיים של הקהל שלך, או בתחום המומחיות שלך?
👈• מזג האוויר מתחמם ומסביבי מתחילים כבר להתחיל להחליף 'חורף /קיץ' בארון. המלצות, שיטות ודעות יתקבלו בברכה בנושא: איך להיפרד מבגדים? איך להיפטר? איך לסדר ארון? איך לדאוג ששנה הבאה יהיה קל למצוא? לאן להעביר? איך להתלבש במזג אוויר הפכפך? היכן להשלים פריטים חסרים?
חשוב להתייחס גם לחלק הרגשי ולא רק לחלק הפרקטי.
 
 
לחם

ימים מיוחדים בשנה

 
👈• 4 במאי הוא יום ויטמין סי – אם אתם בתחום הבריאות או התזונה, קל לראות איך תוכלו לכתוב על ויטמין סי. אם אתם בתחום ההורות – אז איך תלמדו את ילדיכם על יתרונות ויטמין סי, או איך תרגילו אותם לצרוך מאכלים עם ויטמין סי? אם אתם בתחום הזוגיות – איך לפנק את בן/בת הזוג עם ויטמין סי? אם אתם בתחום האימון הגופני – מה היתרונות? אם אתם מתחום היופי – כיצד הוא משפיע על העור? אם אתם מתחום האימון המנטלי – מה לגבי סיפור על ויטמין סי? אולי הסיפור על גילוי התרופה למחלת הימאים 'צפדינה' תיתן לכם רעיון – זה היה ככל הנראה הניסוי המדעי הראשון. (צפדינה נגרמת על ידי מחסור חמור בוויטמין סי ובמשך מאות שנים 'תקפה' ימאים אשר שהו חודשים ארוכים בלב ים ולא צרכו ויטמין סי. ברגע שהתגלה גורם המחלה, המחלה 'חשוכת המרפא' נעלמה באופן מידי. )

👈• יום הבריאות העולמי חל ב-7 באפריל, ביום שבו נוסד ארגון הבריאות העולמי בשנת 1950. בשנה האחרונה מילא הארגון תפקיד חשוב, פועלו נחשף ליותר אנשים ברחבי העולם (ומן הסתם, זכה גם לביקורת). אם יש לכם קשר לתחום הבריאות חשוב יהיה להביא לידיעת הקוראים שלכם מה שידוע לכם אודות הארגון בתחום שלכם, בין אם מדובר בדברי שבח או בביקורת.

ככל שתחקרו ותבדקו יותר כיצד קידם ארגון בעל שם את התחום שלכם, ותוכלו לשתף בתמצית את הקהל שלכם, כך תקרין גם עליכם האוטוריטה שהארגון זוכה לה.
👈• 7-8 במאי: ערב יום השואה ויום הזיכרון לשואה ולגבורה בישראל.-רבים בעמודים העסקיים לא מעיזים לכתוב דבר ביום השואה, מלבד 'עצוב' או 'כואב' או 'מרכינים ראש' עם תמונה גנרית.
אני מאמינה שגם ביום כזה חשוב לגלות את האותנטיות והייחודיות שלכם, באמצעות החיבור האישי שלכם לסיפור שמדבר עליכם, לחוויה, לתובנה, לתגלית, לאמונה או אפילו לתפיסת עולם. האם יש ניצול שואה שהשפיע עליכם? האם יש סיפור ששמעתם או קראתם שגרם לכם להיות מי שאתם? האם יש זיכרון שהולך אתכם? האם יש לכם משהו מעניין לספר על תחום העיסוק שלכם בתקופתה השואה? ועוד ועוד…
חודש אפריל הוא חודש השירה – POETRY. אם אתם חובבי שירה, אני מזמינה אתכם לחלוק עם כולנו פעם בשבוע שיר שרלוונטי לקהל שלכם בימים אלה.
אירועים מיוחדים בהיסטוריה

אירועים מיוחדים בהיסטוריה

👈 6 באפריל 1896 – משחקי האולימפיאדה הראשונים של העידן המודרני נפתחים באתונה. מדובר במנהג קדום שחודש, לאחר שהמשחקים נאסרו בשנת 393 לספירה. במשחקים הראשונים השתתפו 14 מדינות בלבד.
זה יום להתייחס על תפקיד הספורט בחיים, אז והיום. יום להתייחס למנהגים קדומים שחודשו, לשינויים שחלו בעולם, וגם בספורט.
זהו יום להתייחס להישגיות, לתחרויות, ל'מלחמה ספורטיבית", למה שנדרש כדי להגיע להישגים יוצאי דופן (ספורטיביים ואחרים) כדי לעלות על הפודיום באולימפיאדה.

👈 7 באפריל 1977– בעקבות פרשת חשבון הדולרים של לאה רבין, מודיע ראש הממשלה דאז יצחק רבין על התפטרותו. רגע, איך קוראים לדבר הזה, שגרם לו להתפטר? איך הייתם קוראים להתנהגות הזו? אולי שווה לדבר על התכונה הזו – בזוגיות, בהורות, בהוראה, בניהול, בחברות, במנהיגות או בכלל, בין אדם לעצמו.

👈 10 באפריל – מזל טוב לנועה קירל, שתהייה בסוף השבוע בת 20.
אז מה יש לכם לומר, לטוב ולרע, על תרבות 'נעה קירל' בישראל? (שגם אם יש לה מיליון דולר, עדיין סיפרה שהיא צריכה לבקש מאבא 200 שקל ליציאה…)
ובמה נברך אותה, כסמל הדור הזה? מה אתם חושבים עליו? במה אתם מאמינים לגבי הדור הזה? ו… בתור אמא לילדות בנות שש ששרופות על נועה קירל וממש אוהבות את איך שהיא שרה, רוקדת, מתלבשת וזזה…אשמח לקרוא אתכם, בין אם אתם מכיוון החינוך, ההורות, הנוער, העצמת נשים, התרבות, מוזיקה, האופנה או אפילו – רפואה.
 

מי נולד השבוע?

 
 אם מעניין אתכם להבין מה הדבר הזה שאתם רוצים להעביר הלאה ולא מצליחים למצוא, נסו למצוא את התשוקה באמצעות השאלות במדריך הזה שכתבתי https://bit.ly/36ZJclq

לפוסט הזה יש 3 תגובות

התגובות נעולות.