You are currently viewing פוסט השראה לכתיבה 25 באפריל עד 1 במאי
תוכן שיווקי לשבוע הקרוב

פוסט השראה לכתיבה 25 באפריל עד 1 במאי

מה לכתוב השבוע ברשת החברתית? הפוסט הזה ייתן לך מלא רעיונות לכתיבה בתשוקה ובהנאה עבור העסק שלך

תוכן שיווקי לשבוע שבין 25.4.21 עד 1.5.21

מטרת הפוסט היא לעזור לכם לקבל השראה לכתיבת התוכן שלכם לרשתות החברתיות.
לא משנה אם יש לכם ימים קבועים שבהם אתם יושבים לכתוב, או שאתם כותבים באופן ספונטני בכל פעם שיש לכם רעיון (האם אתם מחכים לרגע של השראה?) אני מזמינה אתכם להשתמש ברעיונות שבפוסט הזה כדי למצוא כיוונים לכתיבה, שיהיו גם מעניינים עבורכם וגם רלוונטיים ללקוחות שלכם. 
 
איך משתמשים בפוסט הזה? קוראים אותו ברצף ומחפשים כ-3 רעיונות שמתחברים אליכם ויש לכם מה לומר עליהם. 
 
עלה לכם רעיון? מעולה, עכשיו בדקו אותו מול אסטרטגיית התוכן או האסטרטגיה השיווקית שלכם. 
האם הנושא עוזר לכם לקדם את האג'נדה שלכם? מחזק את האוטוריטה או את הערכים שלכם? מציג חוזקה? אם לא – ותרו עליו, 
או חפשו איך להציג את הסיפור, כך שכן יעשה את אחד מאלו.
לאחר מכן – פנו זמן לכתיבה.
 
כדאי לבחור נושא שיש לכם תשוקה לכתוב עליו, כך יהיה לכם קל להתמיד. 
רק כתיבה בתשוקה תאפשר לכם להתמיד!  
מתקשים להתמיד או להפוך את הרעיונות לתוכן מושך?
צרו עמי קשר  (שיחה ראשונה מתנה! ) 

נושאים הקשורים לאקטואליה מקומית ועולמית

 
👈 לא יודעת מה אתכם, אבל אצלי נהייה סלט בארון, בגלל הימים החמים והערבים הקרירים – האם להעביר כבר לבגדי קיץ, או שעוד לא? שלא לדבר על הלילות והשמיכה (עדיין פוך, אבל פתאום חם…). ושלא לדבר על הילדים המתעטשים פתאום, או שהאף דולף (אלרגיה, או התקררות של 'בין העונות'? או אולי כי נתתי להן גלידה בערב קריר?). בקיצור, כל אחד יכול למצוא את הזווית המתאימה לו מבחינה מקצועית ולעשות לנו קצת סדר מבחינת לבוש, ארגון וסידור הבית, בריאות או אפילו תזונה, ילדים ועוד. 
👈• דומה אבל שונה – לא יודעת אם באופן רשמי, אבל באופן משפחתי החלה עונת הרחצה. ים, בריכה וטיולי מים חזרו לחיינו.  גם פתחו לנו את הכל וגם מזג האוויר מחזיר לנו קצת אוויר לנשימה ומים לנשמה. אז איך אתם יכולים לעזור?
טיפים, המלצות, סיפורים אישיים וחוויות בעלות ערך, דעה בנוגע לנושאים שנויים במחלוקת, וכל מה שיכול להתקשר לאסטרטגיית התוכן שלכם.  (ואם אין לכם אחת כזו – כדאי לחשוב עליה).
 
👈• פרשת יהודה משי זהב היא פרשה מזעזעת, אך זוכה לתהודה רבה:  לא כל אחד ולא בכל מקרה צריך לכתוב על פרשה שכזו – אלא אם הוא רלוונטי לקהל היעד ולעניין הציבורי. 
לדוגמה – ידע פסיכולוגי, אנתרופולוגי, סוציולוגי וכדומה – כיצד ניתן להסביר את המקרה? איך אפשר להסביר את השתיקה וההשתקה, למרות שכל-כך הרבה ידעו? 
כל מי שקשור לתחום טיפול בטראומה, יכול להאיר את עינינו לגבי מה עובר על נפגעים כאשר התוקף שלהם, אדם מוכר ואהוד, פתאום נתפס והאמת יוצאת לאור? 
 
sunflower-flower-free-PNG-transparent-images-free-download-clipart-pics-sunflower_PNG13409

ימים מיוחדים בשנה

 
👈 25 באפריל (היום) הוא יום המודעות לעצמאות כלכלית – מהי עצמאות כלכלית? למה חשוב להשיג עצמאות כלכלית? למי במיוחד היא חשובה? האם גם שכירים יכולים להיות עצמאים כלכלית? מה הופך אדם ל'עצמאי כלכלית'? איך ניתן להגיע לעצמאות כלכלית? מה נדרש לשם כך? מה אפשר לומר שהוא עמוק יותר מה'באזז וורד', והוא מעניין יותר?
לדוגמה: נתונים, סקרים, סיפורי השראה, ראיון עם 'איש פשוט' שעשה את זה, פירגון לקולגות, סקירת תחומים או מקורות שעוזרים לאנשים להשיג עצמאות כלכלית, המלצה על ספרים. ועוד. 
 
👈• 26 באפריל –  "הגיע הזמן להתארגן" (Get organized Day) – אז אם הארון שלכם מתפוצץ, או שצריך צוות חיפוש כדי למצוא משהו על שולחן הכתיבה שלכם – זה היום להתארגן.  כי חבל לדחות למחר, ולבזבז עוד זמן על חיפושים. 
אפשר לתת טיפים על התארגנות בבית, ארגון בגדים, ארגון המשרד, ארגון מסמכים, ארגון טכנולוגי. המלצות על ספרים, המלצות על מקומות אליהם כדאי להעביר כל מיני דברים לתרומות, המלצות על תכנון החדר – כדי שיהיה קל לארגן.
סיפורים אישיים שלכם, של לקוחות וכדומה, יכולים לעורר השראה. 
 
👈 האחד במאי – הוא האחד במאי, יום הידוע כ"יום העבודה" או "יום העובדים" הבינלאומי. המטרה שלו היא לתת ביטוי לחשיבות של תנאי עבודה טובים ולחשיבות של ארגוני העובדים. יום זה הוא אחד מסמלי הסוציאליזם, אך לטעמי תנאי העבודה וההעסקה הם חלק מתרבות ארגונית ואינם קשורים רק לסוציאליזם. 
מהם "תנאים הוגנים" בעבודה, מה לטעמכם צריך להשתנות במקומות עבודה, ומה דווקא חיובי במקומות העבודה בישראל? 
מה יכול לשפר לטעמכם את מצב העובדים? מה ההשפעה של הרווחה על העבודה? מה תורם לפריון? איך אתם ממליצים למעבידים להתייחס לעובדים (בעסק קטן או גדול?) אפשר להתייחס בהתאם למומחיות שלכם לכל מיני תחומים:  לתנאי ישיבה, תאורה, מנוחה, תזונה, הפסקות, פיתוח עובדים, מתן אחריות, פיקוח, מעקב, עבודה מהבית ועוד. 
ואיך בכלל  משתנה 'יום העבודה' עקב המעבר לעבודה מהבית? 
והאם לא הגיע הזמן לחגוג את 'יום העבודה' גם לעצמאים? מי שומר היום על התנאים של העצמאים הקטנים? האם הסוציאליזם? 
 
👈– השבוע הנוכחי הוא שבוע 'ללא חיתולים' – מבחינת מזג האוויר, אני יכולה להבין למה. כל אנשי הטיפול בפעוטות – זה כמובן השבוע שלכם. אבל יודעים מי עוד יכול להתייחס לשבוע הזה? כל מי שבקהל היעד שלו יש הורים צעירים : מי שמוכר אביזרי בטיחות לתינוקות, מי שמוכר ריהוט לחדרי ילדים ותינוקות, מי שמוכר משחקים לילדים, מי שמוכר ספרים לילדים צעירים ועוד! 
תארו לכם, למשל,  פוסט של מעצבת פנים, שבין לקוחותיה הורים צעירים, שמזכירה להם השבוע להרים את השטיח ולכסות את הספות, כי זה שבוע 'ללא חיתולים'? 

אירועים מיוחדים בהיסטוריה

👈 ב-26 באפריל היו כמה אירועים היסטוריים ראויים לציון, שאולי משהו מהם יתחבר אליכם. ב
1949 בישראל – בן גריון והממשלה הנבחרת הראשונה, הכריזו על הצנע – מדיניות הקיצוב. מטרתה הייתה לשמור על מחירי המזון במחיר נמוך, למען המוני העולים וניצולי השואה שהגיעו, ועוד היו אמורים להגיע, חסרי כל.
ביום זה ב-1986 – התרחש הפיצוץ בצ'רנוביל, אסון שהשפעתו תהייה לשנים רבות.
וב-1994 החלו בדרום אפריקה הבחירות שיביאו לקץ שלטון האפרטהייד במדינה. 
 בכל אחד מהאירועים האלה אפשר להתייחס לסיפורים אישיים (או של אחרים), ערכים, לקחים או מצב רגשי / כלכלי שאפשר להתייחס אליו. 
 
👈 1 במאי 1840 בבריטניה מופק ה"פני השחור" – בול הדואר הראשון. גם לפני בול הדואר, היו אנשים מעבירים מידע מאחד לשני בדרכים שונות, אך המכתב הפך לצורת תקשורת בין אישית פופולרית בין אנשים, עד עידן האינטרנט והטלפונים הסלולריים. איזה זיכרונות יש לכם ממכתבים? מה יש לך לומר על מכתבים אישיים? מי אוסף בולי דואר? מתי לאחרונה שלחת מכתב עם בול? איזה מכתב מהעת האחרונה ריגש אותך? ואפשר גם להתייחס  להבדל בין תקשורת במכתבים לתקשורת 'מהירה'. איך המקצוע שלך היה נראה בתקופה שבה לא היה דוא"ל והודעות טקסט והיו משתמשים רק בדואר? מתי לא מוותרים על מכתב עם בול? 
 
👈 ב-29 באפריל הוא יום ההולדת של ג'רי סיינפלד! בואו נעשה כבוד למפיק, הכותב והכוכב של הסדרה האהובה "סיינפלד"!  
ג'רי סיינפלד נבחר ב-2004 למקום ה-12 מבין הקומיקאים האהובים בכל הזמנים והוא אחד מאמני הסוטנד-אפ הידועים בעולם.  עם זאת, ההומור של סיינפלד שונה מזה שהשפיע על הקומיקאים בתקופתו. ההומור שלו, וכן של הסדרה ששודרה בין 1989 עד 1998, עוסק בנושאים יום-יומיים פשוטים, ולא בנושאים אקטואליים. 

איך לחגוג את יום ההולדת של ג'רי? פשוט ספרו על פרק בסדרה, או על אירוע יומיומי מצחיק שהיה לכם, שהיה יכול להיות מתאים לפרק בסיינפלד. 

מי נולד השבוע?

הקומיקאי ג'רי סיינפלד
 
 אם מעניין אתכם להבין מה הדבר הזה שאתם רוצים להעביר הלאה ולא מצליחים למצוא, נסו למצוא את התשוקה באמצעות השאלות במדריך הזה שכתבתי https://bit.ly/36ZJclq

רוצים לקבל רעיונות לתוכן שיווקי והשראה לכתיבה של תוכן רלוונטי?
הירשמו לרשימת התפוצה- וקבלו בכל שבוע רעיונות היישר לתיבת הדוא"ל

לפוסט הזה יש 3 תגובות

התגובות נעולות.