You are currently viewing פוסט השראה לכתיבה 23 במאי עד 29 במאי
על מה לכתוב היום? תוכן שיווקי לשבוע הקרוב

פוסט השראה לכתיבה 23 במאי עד 29 במאי

מה לכתוב השבוע בבלוג וברשתות החברתיות? דרכים לחזק את האוטוריטה באמצעות תוכן ולהאיר את הדרך לקהל היעד בשבוע הקרוב.

תוכן שיווקי לשבוע שבין 23/5/21 עד 29/5/21

 

בכל שבוע, מדי יום ה', אני מעלה כאן באתר רעיונות לתוכן שיווקי רלוונטי לשבוע הבא (בין ראשון לשבת),
וכן רעיונות לתכנים שבעזרתם בעלי עסק יכולים לחזק את האוטוריטה שלהם ולהפיץ את המסרים והערכים שלהם, באופן שיעזור לקהל היעד שלהם.  

מזמינה אתכם להיעזר בתוכן וברעיונות בפוסט הזה, וכן להפיץ אותו הלאה.

לא מנויים ורוצים לקבל קישור לכל פוסט חדש שעולה? מוזמנים להשאיר בתחתית העמוד את הפרטים שלכם. 

עדיין מתקשים ולא יודעים להחליט על מה ואיך לכתוב השבוע?
צרו עמי קשר  (שיחה ראשונה מתנה! ) 

תוכן הקשור לאקטואליה מקומית ועולמית

 

👈 "הפסקת אש" / חזרה ל'שגרה'

אני עדיין לא יודעת אם תהייה הפסקת אש או לא תהייה, אבל ניתן לצפות שהנושא יהיה בכותרות, יחד עם הציפייה לשגרה, ועל כך אנחנו יכולים לסמוך. 
אז איך מביאים ל'הפסקת אש' בתחום שלך, ולפי המיומנויות שלך? 
ומה זה לחזור ל'שגרה' בעיניך? האם יש לנו הזדמנות לחזור לשגרה 'מועדפת'? והאם יש בכלל דבר כזה 'שגרה'? האם שגרה היא משהו לשאוף אליו?
מה השלב הראוי בעיניכם אחרי 'הפסקת אש' ?

👈 "הישג תודעתי"

במערכה הזו גם צה"ל וגם החמאס שואפים להשיג, לצד ההישגים הטקטיים, גם 'הישג תודעתי'. למה כל-כך חשוב ההישג התודעתי? מהו 'הישג תודעתי' בתחום שלך? האם יש לך כלים להשפיע על התודעה, או על ההישג התודעתי? כיצד לך יש אפשרות לרתום את התודעה לצדך ולטובתך, או לצד הלקוחות שלך, בדרך להצלחה? 
תוכלו לספר סיפור אישי, סיפור מקרה, לתת טיפ, ללמד את הקהל שלכם איך ליצור הישג תודעתי, או לצ'פר את העוקבים שלכם בציטוטים ומשפטים מעוררי השראה הקשורים לתודעה או משפיעים על התודעה. 

👈  המרוץ לנשיאות המדינה

כלת פרס ישראל מרים פרץ והח"כ לשעבר יצחק (בוז'י) הרצוג הם השניים שהגישו מועמדות לתפקיד הנשיא הבא של מדינת ישראל, אשר ייבחר ב-2 ביוני. זו הזדמנות לפוסטים שמתייחסים לחשיבות של תפקיד 'רשמי' או 'ייצוגי'. האם לך, או ללקוחות שלך, יש תפקיד 'ייצוגי' כלשהו בחייהם? האם אפשר לעוזר להם להבין כיצד להיות יותר ייצוגיים, וכיצד הם יכולים להיות 'נשיאותיים'? או שאולי כל זה חסר ערך בעיניך..
זו הזדמנות גם לפוסטים שחושפים את הפן האישי שלכם, בהתייחסות לתכונות שאתם מוקירים או מעריכים אצל המועמדים הספציפיים. 
אפשר גם לכתוב על נשיאים אחרים מעוררי השפעה בעינייך, וכן לחשוב למי היית מציע את התואר 'נשיא' עבור החברה או הארגון שלך. 
מה דעתכם להציע סדרה של טיפים מקצועיים לנשיא הנכנס, או לדמיין ולפנטז מה היית עושה לו היית נשיא או נשיאת המדינה? אם נמשיך את הקו המדומיין הזה, כאשר העסק שלך יגדל ויתפתח – מה יהיה התפקיד של 'נשיא החברה' שלך?

ימים מיוחדים בשנה

 

👈 יום שני ה-24.5 הוא יום המדיטציה העולמי – אנשים שעוסקים באופן יום-יומי בתחום המדיטציה ואשר כותבים על מדיטציה לעיתים קרובות, יכולים לרגל היום המיוחד הזה ליצור מדיטציה מיוחדת או אירוע יוצא דופן. בין האפשרויות: שבירת שיא, חיבור בין מדיטציה למשהו 'חדש'  שלא נעשה עדיין, או הזמנה של דמות מוכרת / אוטוריטה בתחום להיות או לענות על שאלות לקהל שלך. 
אפשרות נוספת היא לעשות 'רשימות' וסיכומים. כגון: כל סוגי המדיטציות, 'מצעד' של המדיטציות האהובות, רשימה של מנחי מדיטציה מובילים וכדומה. 
עבור אנשים שאינם נוהגים לכתוב באופן קבוע על מדיטציה, זו הזדמנות להתייחס למקום המדיטציה בחייכם, איך היא משפיעה עליכם או יכולה לעזור לקהל שלכם, המלצות, יתרונות או הפנייה למדיטציות מיוחדות שנתקלת בהן. 

👈 יום חמישי ה- 27.5 הוא יום המוצר – mind the product:  מטרתו היא להפנות זרקור לתהליך הייצור של המוצר. כבעלי עסקים אתם יכולים לספר על תהליך הייצור של מוצר שלכם, של מוצר שאתם שותפים בייצור שלו, או לספר באפן כללי על 'מאחורי הקלעים' של תהליכי ייצור מוצר שאתם מכירים מן הניסיון שלכם.  
אם אתם לא שותפים לשום תהליך ייצור ולא יכולים לספר על תהליכי יצור של מוצרים שלכם,  אולי אתם יכולים לעשות מחקר קצר על תהליכי היצור של מוצרים שהלקוחות שלכם אוהבים, או כאלה שאתם רוצים להמליץ עליהם, וכך לא רק להמליץ – אלא גם לתת ערך מוסף ועניין. 

👈 יום שישי 28 במאי הוא יום המחזור החודשי.  כמחצית מאוכלוסיית העולם בגילאי הפריון עוברת מדי חודש כמה ימים אשר מלווים במידה מסוימת של בושה. המחזור החודשי הוא חלק מתהליך טבעי מרתק, שגם מי שמבינה באופן כללי מה קורה בגוף שלה בימים אלה לא מבינה אותו לעומקו, וכן לא תמיד מבינה את הקשר שלו לתופעות אחרות שמתרחשות סביב אותם ימים. הגברים יודעים עוד פחות מכך. אם תחום העיסוק שלך קשור בבריאות – זו הזדמנות להעמיק קצת בידע, ולא רק ב'טיפים'. 
אם המקצוע שלך קשור לטיפול או ליחסים, ייתכן שיהיה מעניין להתייחס לעניין ה'בושה' ולרגשות שונים שמתחברים לימי הדימום, ולאלו שלפניו או אחריו.  כמובן, שלאותו נושא ניתן להתייחס גם אם המומחיות שלך היא תזונה, אופנה, תרבות ואמנות, או אפילו אם את עוסקת בתחום העבודה והניהול (ובטוח יש לך מה לומר על הקשר בין המחזור החודשי והעבודה).

ימים מיוחדים בהיסטוריה

למי חוגגים השבוע יום הולדת?

 
👈 אירוויזיון – ב-24 במאי 1956 מתקיימת לראשונה תחרות הזמר של האירוויזיון, בלוזאנו שבשוויץ.
מכיוון שהתחרות מתקיימת השבוע (שבוע הבא יתחיל יום אחר 'גמר האירוויזיון', שנציגת ישראל עדן אלנה תשתתף בו) , ניתן יהיה להתייחס גם לאירוויזיון הנוכחי אם יהיה רלוונטי עבורכם:
ניתן להתייחס לתחרות בהקשר של אופנה, גיוון אתני, אסקפיזם ותופעה חברתית או קהילתית. ניתן להשתמש ב'תופעת" האירוויזיון כדוגמה לנושאים שאולי מעניינים את קהל היעד שלכם. למשל: גלובליות לעומת סקטוריאליות, ייצוג, שואו, עמידה על במה  ועוד. ואולי גלגולה של התחרות והשינויים שנעשו בה במהלך השנים, מזכירה לך שינויים בתחומים אחרים?
 
👈 ב-25 במאי 1961 הנשיא האמריקני ג'ון קנדי הציג בפני הקונגרס את תכנית אפולו השאפתנית – עד סוף העשור להנחית אדם על הירח. ומה קורה כאשר מציבים תכנית שאפתנית ומסודרת? 
אם יש לכם הכישרון והידע שמאפשר לתכניות שאפתניות להתממש – יהיה ממש נפלא אם תספרו לנו על האלמנטים שאפשרו לתכנית אפולו לצאת לפועל ולהתממש.
 אולי תעדיפו להציע תכנית שאפתנית למנהיגים שלנו, או שתספרו על תכניות שאפתניות שיקדמו את האנושות וקשורים לתחום ההתמחות שלכם. 
אולי אתם מוכנים לקחת על עצמכם תכנית שאפתנית ולהכריז עליה? מה יהיה מבחינתכם 'לנחות על הירח'? מה יהיה עבור הלקוחות שלכם 'לנחות ע הירח'? ומהו הצעד הראשון שצריך לעשות, כדי להכריז בסופו של דבר "זהו צעד גדול לאנושות'?
 
👈  שבת, 29 במאי, יום הולדת ללאה גולדברג (נולדה ב-1911)
גולדברג היא אחת מהמשוררים העבריים הידועים והאהובים בכל הזמנים, ששיריה נותרו פופולאריים ורלוונטיים גם היום. לא רבים יודעים שהיא הייתה גם סופרת, מתרגמת וחוקרת ספרות. 
אוהבים את לאה גולדברג ורוצים לציין את יום הולדתה שחל השבוע? פשפשו בזיכרונכם, עלעלו בשיריה (בספר, או באינטרנט), ומצאו שיר שאתם מתחברים אליו, ואשר יש לכם משהו מיוחד לומר אודותיו. משהו שמעורר בכם השראה, ושאתם רוצים להעביר הלאה. 
 
 
 אם מעניין אתכם להבין מה הדבר הזה שאתם הייתם רוצים להעביר הלאה כדי להאיר את הדרך לעוקבים שלכם , נסו למצוא את התשוקה באמצעות השאלות במדריך הזה שכתבתי https://bit.ly/36ZJclq