You are currently viewing פוסט השראה לכתיבת תוכן 20 עד 26 ביוני

פוסט השראה לכתיבת תוכן 20 עד 26 ביוני

מה לכתוב השבוע בבלוג או ברשת החברתית? הפוסט הזה ייתן לך מלא רעיונות עבור כתיבת תוכן שיווקי

תוכן שיווקי לשבוע שבין 9/5/21 עד 15/5/21

 

בכל שבוע, מדי יום ה', אני מעלה כאן באתר רעיונות לכתיבת תוכן שיווקי רלוונטי לשבוע הבא (בין ראשון לשבת), וכן רעיונות שבהם יכולים להיעזר בעלי עסקים מומחים בתחומם כדי לחזק את האוטוריטה שלהם.

כתיבת תוכן עוזרת לכם כבעלי עסקים להפוך למי שאתם רוצים להיות – לעזור, לחלוק מחשבות ולהציע הצעות, להאיר את הדרך לקהל שלכם, לתת פתרונות, לקדם את הערכים והאמונות שאתם שואפים לקדם כדי לשפר את העולם.  וגם להפוך למומחים בתחום שלכם. זהו מבחינתי שיווק חיובי. 

רוצים לקבל קישור לכל פוסט חדש שעולה? מוזמנים להשאיר בתחתית העמוד את הפרטים שלכם. 

עדיין מתקשים להחליט על מה ואיך לכתוב?
צרו עמי קשר  (שיחה ראשונה מתנה! ) 

כתיבת תוכן בנושאים הקשורים לאקטואליה מקומית ועולמית

 

👈 מגוון קולות ונקודות מבט  – הממשלה החדשה, אשר קמה בשבוע שעבר, כוללת מספר שיא של שרות (9 שרות, המהוות שליש מן הממשלה, הכי הרבה אי פעם). לראשונה נתמכת הממשלה גם על ידי מפלגה ערבית, ומכהן בה גם שר ערבי מוסלמי (מטעם מפלגת מר"צ), ולצדם ששה חובשי כיפה. ששה שרים ילידי חו"ל, מהם שלושה ילידי ברה"מ לשעבר. במפלגה חברה גם השרה הראשונה בת העדה האתיופית (שזו לה הקדנציה השנייה), ושרה המתניידת על כיסא גלגלים. גם מגוון הגילאים בממשלה רחב יחסית – החל ממרב כהן בת ה-37 ועד נחמן שי בן ה-74. 

אנחנו נשאב השראה מן האקטואליה ולא בהכרח נתייחס לסוגיות הפוליטיות, וגם לא נטען כי הייצוג 'מושלם'-   ניכר שיש בממשלה זו הטרוגניות גדולה במספר פרמטרים, שמתבטאת לא רק בהשקפות הפוליטיות של החברים בה, אלא גם בהיבטים נוספים. היום ידוע מה החשיבות של מגוון נקודות מבט. 

האם בתחום שלך יש מקום למגוון נקודות מבט, ומה החשיבות של זה? כיצד נקודות מבט מרובות יכולה לקדם את קהל היעד שלך? איך מפתחים נקודות מבט שונות? האם ההכרות שלך עם שיטות טיפול או שיטות עבודה שונות מעניקה לך נקודת מבט שונה? היכן היתרון במגוון נקודות המבט שיש לך? 

👈 הקיץ והמדוזות –  הקיץ מגיע השבוע באופן רשמי (לפחות לפי לוח השנה…) אך מה שמטריד באמת, זה נחיל המדוזות הענקי שבדרך לחופי ישראל (ואולי כבר הגיע) ואני מוכנה להתנבא שבשבוע הבא הן יהיו בכותרות. באופן אישי רק פתחתי את עונת הים, ואני רק יכולה לקוות שהן באמת יסתלקו בחודש אוגוסט, כשטמפרטורת המים תהייה גבוהה מדי עבורן. 
איך נתייחס אליהן בתוכן השיווקי? החל מעצות פרקטיות ומעשיות, טבעיות או אחרות, לבעיה של מה לעשות אם נעקצת על ידי מדוזה (כולל שיתופים מהתנסות אישית), דרך המלצות לפעולות מים אלטרנטיביות בקיץ, או לדרכים להימנע מעקיצות, ועד פוסטים על המדוזה כמקור השראה. לדוגמה: שהמדוזה שקופה ומסווה את עצמה במים,  את מי או מה זה מזכיר לך? 

בד בבד עם הגעת המוני מדוזות, גם המוני תלמידי התיכון וחטיבות הביניים יצאו ככל הנראה לחופש וגם לכך ניתן להתייחס: עם המלצות והצעות לבני הנוער, להורים או למורים. 

👈 "שימי פס" – שיר חודש הגאווה הרשמי : שחר חסון ואלה לי, שניים מן הכוכבים של השנה האחרונה, משיקים את מה שמוגדר כ"שיר הגאווה הרשמי", ואני רק יכולה לנבא שבשבוע הבא ישמעו אותו בכל מקום.  בשיר כמה שורות שבפני עצמן יכולות לתת השראה לכתיבת תוכן, כמו "לאכול כל מה שבא לך מתוקים ועוגיות, תני ביס כבר מהכל בלי לספור קלוריות" , "את לא אחת כזאת שאומרים לה מה לעשות"  או "חופשיה מהגדרות"

"שימי פס" הוא לא רק ביטוי, אלא הלך רוח. מה זה בשבילך 'לשים פס', ומה זה בשביל הלקוחות שלך 'לשים פס'? מה הקושי? מה האתגר? מה הרווח? איך "לחצות את הגשר", כאשר רוצים לשים פס וזה בכל זאת לא בא בקלות? ואולי אתם בכלל נגד "לשים פס".  יאללה, שימו פס ותגידו בדיוק מה דעתכם. 

 

האם מהשבוע אין יותר ים?

כתיבת תוכן לשבוע הבא

הקליפ "שימי פס"

כתיבת תוכן עבור ימים מיוחדים בשנה

 
👈 יום שני 21 ביוני הוא "יום ההיפוך" – זה היום בו הלילה הכי קצר והיום הכי ארוך, ומכאן, למרות ששיא הקיץ עוד לפנינו, היום רק ילך ויתקצר ושעות החושך יתארכו. 
בתרבויות רבות בעולם ובהיסטוריה יש התייחסויות מיוחדות לים הזה – האם משהו מזה קשור לתום ההתמחות שלך? מה המשמעות הרוחנית של יום ההיפוך? באיזה תחום עוד יש מצב כזה של 'היפוך'? 
אפשר להתייחס ליום הזה גם כ'יום תחילת הקיץ', ולהתחיל מבצעי קיץ, שירותים לקיץ או מוצרים שמסמלים את הקיץ. 
 
👈 יום רביעי ה-23 ביוני, הוא יום האלמנות הבינלאומי. זהו יום שבו מפנים את תשומת הלב העולמית להתמודדות של האלמנות, שבבת אחת נאלצות להתמודד לא רק עם אובדן של אדם אהוב, אלא גם עם פרנסה ועם הטיפול בילדים שזה עתה איבדו את אביהם. אם העיסוק שלכם קשור בזוגיות, טיפול או משפט, בוודאי תוכלו למצוא את הזווית או הטיפים שיכולים להתאים לקהל יעד של אלמנות – אבל לא רק. זהו יום שבו יהיה מתאים לתת מידע שיעזור גם לחברים, בני משפחה  או מעסיקים של אלמנות. האם יש ביכולתך לעזור באמצעות תוכן?
 
👈 יום שישי 25 ביוני הוא יום הפיות.  ליום הפיות אפשר להתייחס גם ברמת הוויזואליה, וגם ברמת התוכן.
ויזואלית, הסגנון שמאפיין סיפורי פיות הפך מאד פופולארי בכל מקום – בין אם זה בעיצוב של מוצרים או בעיצוב של רקעים ואתרים. לאחרנה גיליתי אתר שיכול להפוך כל תמונה שלכם לתמונה בסגנון 'פייתי'. זה האתר  https://www2.lunapic.com
לצד זה, יש סביבנו הרבה מאד 'פיות' אנושיות – החל מכאלה שקוראות לעצמן כך: כמו "פיית הטכנולוגיה", או "פיית המגירות" (שאני מכירה באופן אישי, והן שתיהן מומלצות!) . אני עצמי שקלתי לקרוא לעצמי "פיית התוכן". ויש כאלה שאינם קוראים לעצמם כך, אבל היו יכולים. אז איזה עוד פיות אתם מכירים? על מי אתם ממליצים? ואם היית פיה, איזו פיה היית? 
עוד אופציה של התייחסות ליום הזה, היא בז'אנר ה- HOW TO. 
הז'אנר כולל הדרכות באמצעות פוסטים, תמונות או וידאו, שמסבירים איך לעשות כל מיני דברים שקשורים לפיות – פיית גינה, עיצוב בסגנון יער הפיות, או כל עבודת יד בצורת פיות.
וכמובן  אפשר להציע למכירה מוצרי 'פיות'. 
דנה שבת כתיבת תוכן שיווקי
כותבת תוכן בסגנון פיה

כתיבת תוכן בהשראת אירועים מיוחדים בהיסטוריה

👈 20 ביוני 1837 הוא היום בו המלכה ויקטוריה עולה על כס המלוכה הבריטי ומתחילה את מה שקרוי היום "התקופה הוויקטוריאנית, התקופה בה הגיעה האימפריה הבריטית לשיאה ונחשבה לאימפריה החזקה ביותר בעולם. 
עם כניסתה לתפקיד הייתה הממלכה מבוססת בעיקר על חקלאות, וביום מותה (לאחר 63 שנה) הייתה האימפריה הבריטית בעיצומה של המהפכה תעשייתית, ובה רשת ענפה של מסילות ברזל. בתקופתה החלו בסדרת חוקים למען זכויות הנשים, וכן הוטלו לראשונה מיסי יבוא, כדי להגן על החקלאות האנגלית. זו התקופה שבה הייתה השפעה ציבורית רחבה לממצאיו של צ'ארלס דארווין, וזו גם התקופה שבה נכבשה הודו על ידי האימפריה הבריטית. באדריכלות שלט הסגנון הגותי, והמצאת הצילום השפיעה גם על עולם הציור.
האם לתקופה הוויקטוריאנית יש השפעה גם על תחום המומחיות שלך? איך? מה יכול לעניין את העוקבים שלך?

👈 23 במאי 1960 הוא היום בו אישר לראשונה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) גלולה למניעת הריון. עד אז, הייתה השליטה באמצעי המניעה תמיד בידי הגברים, ולמרות זאת הריונות בלתי מתוכננים, בתוך המשפחה או מחוצה לה, היו די נפוצים, וגרמו לפגיעה בנשים ולעוני. 
המצאת הגלולה והשימוש בה הביאה למהפכה חברתית של ממש, היא השפיעה על מעמד האישה, על עליית כוחה של המשפחה הגרעינית (לעומת החמולות), על כניסת נשים לשוק העבודה, על פתיחות מינית, על ירידה בילודה והפרדה בין נישואין וילודה. 
בגלולות שאושרו לשימוש לראשונה, היו ההורמונים ברמות גבוהות פי 10 מהרמות הנפוצות כיום.
 
מה יש לכם לומר על המצאת הגלולה? איזו המלצה יש לך לנשים הנוטלות גלולות? מה חשוב לאשה לדעת על הגלולות, או על הפרוגסטרון והאסטרוגן, שאולי היא אינה יודעת? 
איזה עוד המצאה הייתם ממציאים, לטובת הנשים, המשפחה הגרעינית והחברה כולה?
 
👈  24 ביוני הוא יום הולדתו ה-34 של ליונל מסי , כוכב הכדורגל וקפטן קבוצת ברצלונה וכן של נבחרת ארגנטינה. יש אומרים שהוא שחקן הכדורגל הטוב בכל הזמנים.
בשל קומתו הנמוכה (1.70 בסך הכל) הוא זכה לכינוי "פרעוש", אך לעומת זאת זכה להוקרה במילון הספרדי הרשמי, אליו נוסף ב -2013 הערך של המילה inmessionate , שפירושה "הדרך הטובה ביותר לשחק כדורגל". 
איך לציין את יום הולדתו של מסי? מעצבת עוגות יכולה לעצב עוגה מיוחדת לכבודו, או לכבוד מעריץ של מסי, ואפשר לכתוב פוסטים בסגנון : איך לעשות _(משהו)_ כמו / בסגנון מסי", ולהתייחס למאפייני המשחק שלו.
"כמו מסי", יכול להיות גם כמו "הטוב ביותר בעולם".  (לדוגמה, "איך לבשל ממולאים, כמו שמסי מבשל גול".)
כמובן, חשוב לכתוב את התובנות בתחום המומחיות שלך ובאופן שייתן ערך מוסף, לעוקבים

מי נולד השבוע?

הכי טוב בעולם?
 
 אם מעניין אתכם להבין מה הדבר הזה שאתם הייתם רוצים להעביר הלאה כדי להאיר את הדרך לעוקבים שלכם , נסו למצוא את התשוקה באמצעות השאלות במדריך הזה לכתיבת תוכן שכתבתי https://bit.ly/36ZJclq

רוצים לקבל רעיונות לכתיבת תוכן שיווקי והשראה לכתיבת תוכן שיחזק את האוטוריטה שלכם?
הירשמו לרשימת התפוצה- וקבלו בכל סוף שבוע קישור לפוסט על השבוע הבא, ולעוד מאמרים מקצועיים בנושא שיווק חיובי

לפוסט הזה יש 43 תגובות

התגובות נעולות.